Spręstas verslo iššūkis:
Iš darbo išėjo personalo vadovė, o įmonei turint ribotą biudžetą buvo sudėtinga pritraukti naują profesionalų personalo vadovą. Įmonėje likusi dirbti personalo specialistė gerai vykdė jai priskirtas funkcijas ir darbus, tačiau neturėjo pakankamai įgūdžių ir kompetencijų perimti personalo vadovės darbus, taip pat to nebuvo galima padaryti ir dėl darbų apimties bei kiekio.
Kurį laiką nepavykstant pritraukti naujo personalo vadovo įmonė susidūrė su personalo valdymo iššūkiais, sulėtėjo arba iš viso nevyko kai kurie personalo valdymo procesai, nebuvo tęsiami pradėti įgyvendinti personalo projektai, nebuvo operatyviai sprendžiamos einamos ir įsisenėjusios problemos. Įmonės vadovas nusprendė nutraukti nuolatinio personalo vadovo paiešką ir atranką, o vietoje to pasirinkti išorės personalo vadovo nuomą.
Kliento tikslas:
Personalo skyriaus veiklos tęstinumo užtikrinimas ir procesų efektyvinimas.
Ko teko imtis:
Su įmonės vadovu sutartas personalo vadovo nuomos planas, numatant konkrečias personalo valdymo funkcijas, darbus ir jų apimtis, įgyvendinimo laikotarpius, darbo valandų skaičių, nuomos mokestį ir paslaugos teikimo terminą.
Per sutartą 6 mėnesių personalo vadovo nuomos paslaugos laikotarpį atliktas išsamus personalo valdymo procesų auditas, atnaujinti ir sėkmingai tęsiami procesai (darbuotojų pritraukimas ir atranka, darbuotojų adaptacija, darbuotojų udgymas, veiklos valdymas ir kt.), nustatyti personalo valdymo procesų vystymo prioritetai ir parengtas detalus planas, sutvarkyta ir skaitmenizuota visa personalo dokumentacija, įvesti personalo veiklos rodikliai (KPI), tęsiamas darbdavio įvaizdžio formavimo projektas.
Pokyčio rezultatai:
Įmonė gavo profesionalias personalo valdymo paslaugas, užtikrino personalo skyriaus darbų tęstinumą, pagerino personalo valdymo procesus, pagreitino personalo projektų ir iniciatyvų įgyvendinimą, panaikino patiriamas personalo vadovo darbo vietos išlaidas.
Mūsų suteiktos paslaugos:
- Personalo vadovo nuoma
- Konsultacijos