Sėkmės istorija
Transporto aptarnavimo ir remonto paslaugų sektoriaus įmonė
Spręstas verslo iššūkis:

Įmonė, turinti personalo skyrių, sparčiai plėtėsi, ko pasekoje susidūrė su naujais personalo valdymo iššūkiais ir problemomis, kaip kad: naujų darbuotojų pritraukimas ir esamų išlaikymas, komandų formavimas, mokymų planų rengimas, metinių pokalbių vykdymas ir pan. Esami personalo valdymo procesai tapo neefektyvūs, atsirado poreikis patobulinti vidinės personalo komandos veiklą, reikėjo platesnio požiūrio, ekspertinių žinių ir kompetencijų, gerųjų praktikos pavyzdžių.

Kliento tikslas:

Sustyguoti ir efektyvinti personalo skyriaus veiklą.

Ko teko imtis:

Su įmonės vadovu sutartas personalo vadovo nuomos planas, numatant konkrečias personalo valdymo funkcijas, darbus ir jų apimtis, įgyvendinimo laikotarpius, darbo valandų skaičių, nuomos mokestį ir paslaugos teikimo terminą.
Per sutartą 4 mėnesių personalo vadovo nuomos paslaugos laikotarpį atliktas išsamus personalo valdymo procesų auditas, atnaujinti ir efektyvinti personalo valdymo procesai (darbuotojų pritraukimas ir atranka, darbuotojų adaptacija, darbuotojų ugdymas, metinių pokalbių planavimas ir vykdymas ir kt.), sustyguota personalo skyriaus veikla, išgrynintos funkcijos ir atsakomybės, numatyti tolimesni personalo skyriaus vystymo prioritetai, įvesti personalo veiklos rodikliai (KPI), atnaujintas vidaus tvarkų paketas, sutvarkyti pareiginiai nuostatai.

Pokyčio rezultatai:

Įmonė gavo profesionalias personalo valdymo paslaugas ir nuolatines konsultacijas, atnaujino ir efektyvino personalo valdymo procesus, pakėlė vidinio personalo skyriaus žinių ir kompetencijų lygį.

Mūsų suteiktos paslaugos:
  • Personalo vadovo nuoma
  • Konsultacijos
HR business partner komanda pasirengusi Jūsų ateičiai. Kaip galime prisidėti prie Jūsų verslo klestėjimo?